نتایج اولین دوره قرعه کشی بزرگ واش لند

نتایج اولین دوره قرعه کشی بزرگ واش لند
21 اسفند 1402
admin-flexy
1377

جشنواره واش لند که در تاریخ 18 اسفند ماه و با حضور جمعی از هنرمندان خوب کشورمان و صدها نفر از شما مشتریان و همراهان عزیز در شهر تهران برگزار گردید که در این برنامه برندگان خوش شانس از طریق قرعه کشی مشخص شدند.

این جشنواره که با اجرای جذاب آقای عبدالله روا  برگزار شد علاوه بر قرعه کشی بزرگ، اجرای کنسرت جذاب توسط خواننده خوب کشورمان آقای فرزاد فرخ، گروه هنرمند صبح جمعه با شما، اجرای کمدی یوسف کرمی و همچنین حضور استاد خمسه در برنامه باعث جذابیت بالای این جشنواره شد.

در اولین دوره قرعه کشی واش لند که با نظارت کامل ناظر سازمان صدا و سیما، نماینده مشتریان و به صورت زنده انجام شد نفرات اول تا سوم مشخص شدند:

نفر اول سرکار خانم خدیجه مختاری از تهران برنده یک واحد آپارتمان 75 متری (به ارزش 1.5میلیارد تومان)، یک دستگاه خودرو (به ارزش 500 میلیون تومان)، 100 میلیون تومان وجه نقد و 10 سال حقوق ثابت شدند.

نفر دوم سرکار خانم زهرا وائلی از محلات، برنده 200 میلیون تومان کمک هزینه خرید لوازم خانگی و 5 سال حقوق ثابت ماهانه شدند.

نفر سوم سرکار خانم الهام کاظمی از تبریز، برنده 200 میلیون تومان کمک هزینه ایران‌گردی با واش لند شدند.

برندگان جایزه 10 میلیون تومانی

برندگان جایزه 1 میلیون تومانی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت کندر در سال ۱۳۷۶ تحت شماره ۸۲۸۸۴ به ثبت رسید. این شرکت در حال حاضر با بیش از 9 برند مطرح و دارا بودن سهم مناسبی از بازار یک نام شناخته شده در عرصه مواد بهداشتی و شوینده می باشد.

ارتباط با ما

تمامی حقوق متعلق به شرکت کندر می باشد.

طراحی وب سایت توسط شرکت تدبیر پاسارگاد شرق